Informații de interes public

● LEGEA nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public

Persoană responsabilă pentru Legea 544/2001
Maria Pop – referent de specialitate
E-mail: info@operacluj.ro
Tel. +0264 597 175

PROCEDURA DE RAPORTARE INTERNA PRIVIND PROTECTIA AVERTIZORILOR IN INTERES PUBLIC (descărcați PDF)

● RAPORTUL DE ACTIVITATE AL INSTITUȚIEI pe anul 2022 (descărcați PDF)

● Raport de evaluare a implementării Legii 544/2001 în anul 2022 (descărcați PDF)

Solicitare informații

● Formular pentru solicitare în baza Legii 544/2001 (descărcați DOC)

● Model RECLAMAȚIE ADMINISTRATIVĂ 1 (descărcați DOC)

● Model RECLAMAȚIE ADMINISTRATIVĂ 2 (descărcați DOC)

Protecția datelor cu caracter personal

● Politica privind protecția datelor (descărcați PDF)

● Notă de Informare Indicator CCTV (descărcați PDF

● Politica de Bune practici pentru gestionarea incidentelor (descărcați PDF)

● Politica CCTV (descărcați PDF)

Buget din toate sursele de venituri

● Raport de execuție bugetară ianuarie 2023 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară februarie 2023 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară martie 2023 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară ianuarie 2022 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară februarie 2022 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară martie 2022 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară aprilie 2022 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară mai 2022 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară iunie 2022 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară iulie 2022 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară august 2022 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară septembrie 2022 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară octombrie 2022 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară noiembrie 2022 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară decembrie 2022 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară ianuarie 2021 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară februarie 2021 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară martie 2021 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară aprilie 2021 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară mai 2021 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară iunie 2021 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară iulie 2021 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară august 2021 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară septembrie 2021 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară octombrie 2021 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară noiembrie 2021 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară decembrie 2021 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară ianuarie 2020 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară februarie 2020 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară martie 2020 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară aprilie 2020 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară mai 2020 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară iunie 2020 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară iulie 2020 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară august 2020 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară septembrie 2020 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară octombrie 2020 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară noiembrie 2020 (descărcați PDF)

● Raport de execuție bugetară decembrie 2020 (descărcați PDF)

● Bilanț la data de 31.12.2022 (descărcați PDF)

● Bilanț la data de 30.09.2022 (descărcați PDF)

● Bilanț la data de 30.06.2022 (descărcați PDF)

● Bilanț la data de 31.03.2022 (descărcați PDF)

● Bilanț la data de 31.12.2021 (descărcați PDF)

● Bilanț la data de 30.09.2021 (descărcați PDF)

● Bilanț la data de 30.06.2021 (descărcați PDF)

● Bilanț la data de 31.03.2021 (descărcați PDF)

● Bilanț la data de 30.03.2020 (descărcați PDF)

● Bilanț la data de 30.06.2020 (descărcați PDF)

● Bilanț la data de 30.09.2020 (descărcați PDF)

● Bilanț la data de 30.12.2020 (descărcați PDF)

● BVC 02.2022 (descărcați PDF)

● BVC 03.2022 (descărcați PDF)

● BVC 06.2022 (descărcați PDF)

● BVC 08.2022 (descărcați PDF)

● BVC 11.2022 (descărcați PDF)

● BVC 11.2022  2 (descărcați PDF)

● BVC 11.2022  3 (descărcați PDF)

● BVC 11.2022  4 (descărcați PDF)

● BVC 12.2022  1 (descărcați PDF)

● BVC 12.2022  2 (descărcați PDF)

● BVC 04.2021 (descărcați PDF)

● BVC 07.2021 (descărcați PDF)

● BVC 09.2021 (descărcați PDF)

● BVC 10.2021 (descărcați PDF)

● BVC 11.2021 (descărcați PDF)

● BVC 12.2021 (descărcați PDF)

● BVC 12.2021  2 (descărcați PDF)

● BVC 02.2020 (descărcați PDF)

● BVC 05.2020 (descărcați PDF)

● BVC 06.2020 (descărcați PDF)

● BVC 09.2020 (descărcați PDF)

● BVC 09.2020  2 (descărcați PDF)

● BVC 11.2020 (descărcați PDF)

● BVC 03.12.2020 (descărcați PDF)

● BVC 22.12.2020 (descărcați PDF)

● BVC 12.2020 (descărcați PDF)

● Programul anual de achiziții publice 2024 (descărcați PDF)

● Listă investiții aprobate pe anul 2023 (descărcați PDF)

● Plan de achiziții publice pe anul 2023 (descărcați PDF)

● Bugetul de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2022 (descărcați PDF )

● Bugetul de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2021 (descărcați PDF )

● Bugetul de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2020 (descărcați PDF)

● Bilanț la data de 31.12.2019 (descărcați PDF)

● Execuție bugetară pentru venituri la data de 31.12.2019 (descărcați PDF)

● Execuție bugetară pentru cheltuieli la data de 31.12.2019 (descărcați PDF)

● Bugetul de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2019 (descărcați PDF)

● Bilanț la data de 30.09.2018 (descărcați PDF)

● Bilanț la data de 30.06.2018 (descărcați PDF)

● Execuție bugetară pentru venituri la data de 30.09.2018 (descărcați PDF)

● Execuție bugetară pentru cheltuieli la data de 30.06.2018 (descărcați PDF)

● Bugetul de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2018 (descărcați PDF)

● Bugetul de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2017 (descărcați PDF)

● Bilanț la data de 31.03.2018 (descărcați PDF)

● Bilanț la data de 31.12.2017 (descărcați PDF)

● Execuție bugetară pentru venituri la data de 31.03.2018 (descărcați PDF)

● Execuție bugetară pentru cheltuieli la data de 31.12.2017 (descărcați PDF)

● Bugetul de venituri și cheltuieli aprobat pe anul 2016 (descărcați PDF)

● Bilanț la 30.09.2016 (descărcați PDF)

● Execuție bugetară pentru venituri la data de 30.09.2016 (descărcați PDF)

● Execuție bugetară pentru cheltuieli la data de 30.09.2016 (descărcați PDF)

Funcții și Salarii

● Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției – septembrie 2023 (descărcați PDF)

● Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției – martie 2023 (descărcați PDF)

● Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției – septembrie 2022 (descărcați PDF)

● Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției – septembrie 2021 (descărcați PDF)

● Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției – martie 2021 (descărcați PDF)

● Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției anul 2020 (descărcați PDF)

● Lista funcțiilor și salariilor existente în cadrul instituției anul 2019 (descărcați PDF)

Achiziții publice

● Strategia de achiziție publică pentru anul 2024 (descărcați PDF)

● Plan anual de Achiziții Publice 2023  (descărcați PDF)

● Situație investiții aprobate prin note de fundamentare aprobate 2023 (descărcați PDF)

● Strategia anuală de Achiziții Publice 2023   (descărcați PDF)

● Centralizator contracte offline 2022 (descărcați PDF)

● Situația achizițiilor directe pentru anul 2022 (descărcați PDF)

● Situația achizițiilor care depășesc valoarea de 5000 euro pentru anul 2022 (descărcați PDF)

● Situația proceselor de achiziție, pentru anul 2022 (descărcați PDF)

● Plan anual de Achiziții Publice 2022 (descărcați PDF).

● Plan anual de Achiziții Publice 2022 (descărcați PDF)

● Plan anual de Achiziții Publice 2021 (descărcați PDF)

● Plan anual de Achiziții Publice 2020 (descărcați PDF)

● Situație privind achiziționarea produselor cu destinatia prevenirii si combaterii pandemiei COVID-19 în perioada Stării de urgență și a Stării de alertă (descărcați PDF)

● Programul anual de achiziții publice 2019 (descărcați PDF1, descărcați PDF2)

● Programul anual de achiziții publice 2018 (descărcați PDF)

● Strategie achiziții 2018 (descărcați PDF)

● Programul anual de achiziții publice 2017 (descărcați PDF1, descărcați PDF2)

● Programul anual de achiziții publice 2016 (descărcați PDF1, descărcați PDF2)

Declarații de avere

Declaraţii de avere/interese persoane cu funcţii de conducere şi control
Manager (Director General)  – Florin Estefan
Director artistic  – David Crescenzi
Director economic  – Rozalia Mogoșan
Director Tehnic  – Aurel Chirtes
Director Marketing  – Cristian Avram
Șef Serviciu Studii Muzicale  – Mihaela Csonka
Șef Birou Financiar Contabil  – Mihaiela Groza
Șef Birou Resurse Umane  – Camelia Narcisa Radu
Șef Serviciu Producție  – Anca Pintilie
Șef Serviciu Tehnic Scenă  – Zoltan Csonka
Șef Serviciu Tehnic Scenă  – Călin Govor
Șef formație muncitori  – Lucian Cherecheș
Șef formație muncitori  – Grigore Hanca
Șef formație muncitori  – Iozsef Gergely
Șef birou Achiziții Publice  – Claudia Giurgiu
Șef Serviciu Administrativ, PSI, Pază  – Eugen Giurgiu
Auditor  – Ioan Ardelean
Declaraţii de avere/interese persoane cu funcţii de conducere şi control
Manager (Director General)  – Florin Estefan
Director artistic  – David Crescenzi
Director economic  – Mogoșan Rozalia
Director Tehnic  – Aurel Chirteș
Director Marketing Cristian Avram
Șef Serviciu Studii Muzicale  – Mihaela Csonka
Șef Birou Financiar Contabil Groza Mihaiela
Șef Birou Resurse Umane  – Camelia Narcisa Radu
Șef Serviciu Producție  – Anca Pintilie
Șef Serviciu Tehnic Scenă  – Csonka Zoltan
Șef Serviciu Tehnic Scenă  – Sandu Iulian Ioan
Șef formație muncitori  – Lucian Cherecheș
Șef formație muncitori  – Grigore Hanca
Șef formație muncitori  – Gelu Frătean
Șef birou Achiziții Publice  – Claudia Giurgiu
Șef Serviciu Administrativ, PSI, Pază  – Eugen Giurgiu
Auditor  – Crina Rusu
Declaraţii de avere/interese persoane cu funcţii de conducere şi control
Manager (Director General) – Florin Estefan
Director artistic – David Crescenzi
Director economic – Mogoșan Rozalia
Director Tehnic – Aurel Chirteș 01.07.2021, Aurel Chirteș 01.07.2021, Aurel Chirteș 09.06.2021, Aurel Chirteș 19.02.2021
Director Marketing – Cristian Avram
Șef Serviciu Studii Muzicale – Mihaela Csonka
Șef Birou Financiar Contabil – Groza Mihaiela
Șef Birou Resurse Umane – Camelia Narcisa Radu
Șef Serviciu Producție – Anca Pintilie 12.07.2021, Anca Pintilie 29.06.2021, Anca Pintilie 08.06.2021
Șef Serviciu Tehnic Scenă – Sandu Iulian Ioan
Șef formație muncitori – Csonka Zoltan
Șef formație muncitori – Lucian Cherecheș
Șef formație muncitori – Pacurar Ioan
Șef birou Achiziții Publice – Claudia Giurgiu
Șef Serviciu Administrativ, PSI, Pază – Eugen Giurgiu
Declaraţii de avere/interese persoane cu funcţii de conducere şi control
Manager (Director General)  – Florin Estefan
Director artistic  – David Crescenzi
Director economic  – Mogoșan Rozalia
Director tehnic  – Anca Pintilie
Director Marketing Cristian Avram
Șef Serviciul Planificare artistică  – Mihaela Csonka
Șef Birou Financiar Contabil Groza Mihaiela
Șef Birou Resurse Umane  – Camelia Narcisa Radu
Șef Serviciu Tehnic Scenă  – Sandu Iulian Ioan
Șef formație muncitori  – Csonka Zoltan
Șef formație muncitori  – Lucian Cherecheș
Șef formație muncitori  – Ioan Păcurar
Șef birou Achiziții Publice  – Claudia Giurgiu
Șef Serviciu Administrativ, PSI, Pază, Personal Sală  – Eugen Giurgiu
Declaraţii de avere/interese persoane cu funcţii de conducere şi control
Manager (Director General)  – Florin Estefan
Director artistic  – David Crescenzi
Director economic  – Mogosan Rozalia
Director tehnic  – Fulop Emeric
Șef birou Contabilitate  – Crisan Florentina
Șef Birou Marketing, Organizare Spectacole și Relații Publice  – Cristian Avram
Șef Serviciul Planificare artistică  – Florica Jalbă
Șef Birou Resurse Umane  – Camelia Narcisa Radu
Șef formație muncitori  – Lucian Cherecheș
Șef formație atelier croitorie  – Ioan Păcurar
Șef formație muncitori  – Vasile Covaciu
Șef birou Achiziții Publice  – Claudia Giurgiu
Șef Serviciu Administrativ, PSI, Pază, Personal Sală  – Eugen Giurgiu
Declaraţii de avere/interese persoane cu funcţii de conducere şi control
Manager (Director General)  – Florin Estefan
Director artistic  – David Crescenzi
Director economic  – Mircea Cădariu
Director tehnic  – Fulop Emeric
Economist șef birou  – Iușan Ana Ionela
Șef Birou Marketing, Organizare Spectacole și Relații Publice  – Cristian Avram
Șef Serviciul Planificare artistică  – Florica Jalbă
Șef Birou Resurse Umane  – Camelia Narcisa Radu
Șef formație muncitori  – Lucian Cherecheș
Șef formație muncitori  – Ioan Păcurar
Șef formație muncitori  – Vasile Covaciu
Șef birou Achiziții Publice  – Claudia Giurgiu
Șef Serviciu Administrativ, PSI, Pază, Personal Sală  – Eugen Giurgiu
Declaraţii de avere/interese persoane cu funcţii de conducere şi control
Manager (Director General)  – Florin Estefan
Director artistic  – Adrian Morar
Director economic  – Mircea Cădariu
Director tehnic  – Fulop Emeric
Economist șef birou  – Iușan Ana Ionela
Șef Birou Marketing, Organizare Spectacole și Relații Publice  – Cristian Avram
Șef Serviciul Planificare artistică  – Florica Jalbă
Șef Birou Resurse Umane  – Camelia Narcisa Radu
Șef formație muncitori  – Cherecheș Lucian
Șef formație muncitori  – Ioan Păcurar
Șef formație muncitori  – Csonka Zoltan
Șef birou Achiziții Publice  – Claudia Giurgiu
Șef Serviciu Administrativ, PSI, Pază, Personal Sală  – Eugen Giurgiu
Declaraţii de avere/interese persoane cu funcţii de conducere şi control
Manager (Director General)  – Florin Estefan
Director artistic  – Adrian Morar
Director Economic  – Mircea Cădariu
Director Tehnic  – Fulop Emeric
Economist sef birou  – Iusan Ana Ionela
Economist sef birou  – Mărioara Mureşan (iunie 2016)
Sef Serviciul Planificare artistică  – Florica Jalba
Sef Birou Resurse Umane  – Camelia Narcisa Radu
Şef formaţie muncitori  – Lucian Cherecheş
Șef formație  – Ioan Păcurar
Şef formaţie muncitori  – Zoltan Csonka
Șef Birou Marketing, Organizare Spectacole și Relații Publice  – Daniela Plopeanu
Șef Birou Achiziții Publice  – Claudia Giurgiu
Șef Serviciu Administrativ, PSI, Pază, Personal Sală  – Eugen Giurgiu
Declaraţii de avere/interese – persoane care nu mai îndeplinesc funcţii de conducere şi control
Economist sef birou  –Mărioara Mureşan (septembrie 2016)
Șef Birou Marketing, Organizare Spectacole și Relații Publice  – Daniela Plopeanu (aprilie 2017)
Declaraţii de avere/interese persoane cu funcţii de conducere şi control
Manager (Director General)  – Florin Estefan
Director artistic  – Adrian Morar
Director Economic  – Mircea Cădariu
Director Tehnic  – Fulop Emeric
Economist sef birou  – Mărioara Mureşan
Sef Serviciul Planificare artistică  – Florica Jalba
Sef Birou Resurse Umane  – Camelia Narcisa Radu
Şef formaţie muncitori  – Lucian Cherecheş
Șef formație  – Ioan Păcurar
Declaraţii de avere/interese – persoane care nu mai îndeplinesc funcţii de conducere şi control
Manager (Director General)  – Marius Budoiu
Şef atelier  – Fulop Emeric
Şef formaţie muncitori  – Vasile Bindas
Declaraţii de avere/interese persoane cu funcţii de conducere şi control
Director artistic  – Morar Adrian
Director economic  – Mircea Cădariu
Șef serviciu  – Mihaela Baciu
Economist – şef birou  – Mureşan Mărioara
Inginer şef  – Fulop Emeric
Șef formație  – Cherecheș Lucian
Șef formație  – Bindas Vasile
Declaraţii de avere/interese – persoane care nu mai îndeplinesc funcţii de conducere şi control
Șef birou Resurse umane  – Radu Narcisa
Șef formație muncitori  – Șoaită Ștefan
Șef formație  – Csonka Zoltan
Șef formație  – Ţuţui Zoriţa
Declaraţii de avere/interese persoane cu funcţii de conducere şi control
Manager (Director General)  – Florin Estefan
Director artistic  – David Crescenzi
Director economic  – Mircea Cădariu
Director tehnic  – Fulop Emeric
Economist șef birou  – Iușan Ana Ionela
Șef Birou Marketing, Organizare Spectacole și Relații Publice  – Cristian Avram
Șef Serviciul Planificare artistică  – Florica Jalbă
Șef Birou Resurse Umane  – Camelia Narcisa Radu
Șef formație muncitori  – Cherecheș Lucian
Șef formație muncitori  – Ioan Păcurar
Șef formație muncitori  – Csonka Zoltan
Șef birou Achiziții Publice  – Claudia Giurgiu
Șef Serviciu Administrativ, PSI, Pază, Personal Sală  – Eugen Giurgiu